شبكة منتديات خضراوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةصفحة الاخبارأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
the lord of the love
الزعيم
الزعيم
the lord of the love

ذكر عدد الرسائل : 193
العمل/الترفيه : هه المدرسة

كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق   كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق Emptyالإثنين يوليو 28, 2008 12:09 pm

خلف خلاف

هو إحنا ليه علي طول بقي كده كده خلف خلاف علي أي خلاف وبنعمل دوشة وهليلة وإحنا حبايب أيوة حبايب

خلص يا عم في ليلتك دي وخليها تفوت دانا قلبي يموت لو كان بقا ليل عنك غايب عنك غايب

أعصابك علي عيني ورمشي لو زعلان قوي طب معلشي كده برضو حتزعل وحتمشي ومش عايز تعمل واجب

طب بص خلاص المرة دي مش حجري وراك ولا ولا دادي علي طول زعلان مانتاش هادي وبحايل فيك أنا مش عاجب

لا أنا عمر قلبي عمل مشكلة متزودهاش وإصحي معايا ولا أنت حتعملها حكاية وتفضل شايل تفضل شايل

دانا لو مشيت ياجميل حتبوص وتجيني مخصوص علي إيدي وتبوس طب ليه تعملها بقي جميلة مش ناقصة جمايل

أعصابك علي عيني ورمشي لو زعلان قوي طب معلشي كده برضو حتزعل وحتمشي ومش عايز تعمل واجب

طب بص خلاص المرة دي مش حجري وراك ولا ولا دادي علي طول زعلان مانتاش هادي وبحايل فيك أنا مش عاجب

https://khadrawy.yoo7.com
mazin
الزعيم
الزعيم
mazin

ذكر عدد الرسائل : 135
العمل/الترفيه : هه المدرسة

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق   كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق Emptyالأربعاء يوليو 30, 2008 12:29 pm

مشكور
http://www.khadrawy.yoo7.com
كركر
عضو فلتة
عضو فلتة
كركر

ذكر عدد الرسائل : 262
العمل/الترفيه : لاعب
الاوسة : ما زال لا يوجد

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق   كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق Emptyالإثنين أغسطس 04, 2008 3:40 pm

مشكور

كلمات اغنية خلف خلاف ايهاب توفيق
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-